ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ Η ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ
Με αρκετές συμμετοχές και μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Φλώρινας η προκριματική διαδικασία του Πανελλήνιου Διαγωνισμού συγγραφής και ερμηνείας πρωτότυπου μονολόγου επί σκηνής.
Μετά την παρουσίαση των έργων όλων των συμμετεχόντων, η κριτική επιτροπή αφού έλαβε υπόψη κριτήρια που αφορούσαν τόσο την ερμηνεία όσο και το έργο ανέδειξε νικήτρια την κα Μελπομένη Βασιλειάδου με το έργο "Αλεξία".
Η νικήτρια του διαγωνισμού της Φλώρινας θα συμμετάσχει στον ημιτελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού, ο οποίος θα διεξαχθεί στην Αθήνα στα μέσα Μαΐου 2022.
Οι ερμηνευτές και οι συγγραφείς είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα τους ενώπιον τριμελούς κριτικής επιτροπής, την οποία απάρτιζαν οι: Ηλιάδου - Τάχου Σοφία (Καθηγήτρια Νέας Ελληνικής Ιστορίας & Ιστορίας της Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας), Πρωτοψάλτου Τάσος (Καθηγητής Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας) και Κουρεμένου Ρένα (διδάκτορας Τοπικής Ιστορίας και Ιστορίας της Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Δ/ντρια ΕΝΕΕΓΥ-Λ Φλώρινας).Οι μονόλογοι δεν έπρεπε να υπερβαίνουν τα 15’, δεν επιτρεπόταν η χρήση μουσικής και οι ερμηνευτές πέραν της μιας καρέκλας μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν και μικρά αντικείμενα για την καλύτερη παρουσίαση του μονολόγου, ενώ δεν υπήρχε περιορισμός ως προς την ενδυμασία.
Μετά την παρουσίαση των έργων όλων των συμμετεχόντων, η κριτική επιτροπή αφού έλαβε υπόψη κριτήρια που αφορούσαν τόσο την ερμηνεία όσο και το έργο ανέδειξε νικήτρια την κα Μελπομένη Βασιλειάδου με το έργο "Αλεξία".
Η νικήτρια του διαγωνισμού της Φλώρινας θα συμμετάσχει στον ημιτελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού, ο οποίος θα διεξαχθεί στην Αθήνα στα μέσα Μαΐου 2022.
Οι ερμηνευτές και οι συγγραφείς είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα τους ενώπιον τριμελούς κριτικής επιτροπής, την οποία απάρτιζαν οι: Ηλιάδου - Τάχου Σοφία (Καθηγήτρια Νέας Ελληνικής Ιστορίας & Ιστορίας της Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας), Πρωτοψάλτου Τάσος (Καθηγητής Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας) και Κουρεμένου Ρένα (διδάκτορας Τοπικής Ιστορίας και Ιστορίας της Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Δ/ντρια ΕΝΕΕΓΥ-Λ Φλώρινας).Οι μονόλογοι δεν έπρεπε να υπερβαίνουν τα 15’, δεν επιτρεπόταν η χρήση μουσικής και οι ερμηνευτές πέραν της μιας καρέκλας μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν και μικρά αντικείμενα για την καλύτερη παρουσίαση του μονολόγου, ενώ δεν υπήρχε περιορισμός ως προς την ενδυμασία.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Για το λόγο αυτό και επειδη εχει κουρασει το φαινομενο των ανωνυμων σχολιαστων τα σχόλια που θα αναρτουνται στο συγκεκριμένο blog θα είναι μόνο όσα φέρουν το όνομα του σχολιαστή. Ευχαριστουμε για την κατανόηση.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.