ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ ΜΕ ΤΟΝ κ.ΠΑΛΑΒΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ ΝΑ ΠΑΤΑΞΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ¨ΓΟΝΑΤΙΖΟΥΝ¨ ΤΟΝ ΛΙΓΝΙΤΗ
Ανένδοτο στην προσπάθεια που έχει ξεκινήσει και συνεχίζει το Σωματείο ώστε να παταχθούν τα φαινόμενα και οι συνθήκες που δημιουργούν επισφαλείς καταστάσεις τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για την ίδια την Επιχείρηση, το Προεδρείο του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ συνεχίζει τον κύκλο των επαφών του με αυτοδιοικητικούς παράγοντες, θεσμούς και στελέχη της ΔΕΗ Α.Ε.
Τα οχήματα που κυκλοφορούν στους χώρους των Ορυχείων
Ο τρόπος με τον οποίο οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ¨διαχειρίζονται¨ τα οχήματα ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται
Η ενδελεχής ενημέρωση του προσωπικού επί του ζητήματος της χρήσης του εξοπλισμού συνολικά
Η δημιουργία των καλύτερων δυνατών συνθηκών στους χώρους των Ορυχείων,
αποτέλεσαν τα βασικότερα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη σημερινή συνάντηση του προεδρείου του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ με τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Εκμετάλλευσης του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας κ. Στέφανο Παλαβό.
Σε ό,τι έχει να κάνει με το μείζονος σημασίας θέμα των οχημάτων, παρά τον 5ετή προγραμματισμό που υπάρχει σε ό,τι αφορά στην αντικατάστασή τους, τα Ορυχεία θα προχωρήσουν στην άμεση προμήθεια νέων οχημάτων τύπου UNIMOG (μετά από σχετικές παρεμβάσεις, καταγραφές και προτάσεις των Διευθυντών Ορυχείων) δεδομένης της επιτακτικότητας που δημιουργούν οι υπάρχουσες συνθήκες και τα τελευταία εργατικά ατυχήματα.
Με σχετικό υπηρεσιακό έγγραφο από 19ης Μαρτίου 2015, έχουν αιτηθεί 76 νέα οχήματα για αντικατάσταση των παλαιών που αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στους χώρους των Ορυχείων δημιουργώντας επικίνδυνες συνθήκες.
Πιο συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Εκμετάλλευσης ΛΚΔΜ έχει ζητήσει:
26 οχήματα 4x4 single cab ή extra cab σε αντικατάσταση κυρίως των οχημάτων HILUX TOYOTA (έτος κτήσης 1997) και MITSUBISHI L200 (έτος κτήσης 1999).
44 οχήματα 4x4 double cab σε αντικατάσταση οχημάτων ISUZU (έτος κτήσης 2008 και 2009).
6 οχήματα 4x4 επιβατικά πέντε θέσεων σε αντικατάσταση των οχημάτων TERRANO (έτος κτήσης 2003).
Από την ενημέρωση που έκανε ο κ.Παλαβός στο Προεδρείο του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ, προκύπτει ότι τα Ορυχεία καλούνται να προχωρήσουν σε μείωση της λιγνιτικής παραγωγής κατά 4.000.000 τόνους, έχοντας δημιουργήσει ήδη απόθεμα 3.600.000 τόνους.
Κοινή διαπίστωση Διεύθυνσης – Συνδικάτου είναι ότι οι Εισαγωγές ρεύματος, που η ΡΑΕ με απόφασή της επιβάλλει, αναγκάζει το Ελληνικό Δημόσιο αφενός να δαπανά λεφτά (που δεν υπάρχουν) και αφετέρου αναγκάζει την Επιχείρηση σε περιορισμό της παραγωγής, γεγονός που έχει πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις για την ίδια, αλλά και με προεκτάσεις στον κοινωνικό ιστό.
Εκφράζοντας την έντονη ανησυχία του σχετικά με το θέμα των εισαγωγών ρεύματος που γίνεται σε απαγορευτικά κόστη, το Προεδρείο του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ ευελπιστεί πως θα υπάρξει άμεση μέριμνα προκειμένου, η προσπάθεια να γονατίσουν περαιτέρω τον λιγνίτη, να παύσει αυθωρεί και παραχρήμα.
Τα οχήματα που κυκλοφορούν στους χώρους των Ορυχείων
Ο τρόπος με τον οποίο οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ¨διαχειρίζονται¨ τα οχήματα ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται
Η ενδελεχής ενημέρωση του προσωπικού επί του ζητήματος της χρήσης του εξοπλισμού συνολικά
Η δημιουργία των καλύτερων δυνατών συνθηκών στους χώρους των Ορυχείων,
αποτέλεσαν τα βασικότερα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη σημερινή συνάντηση του προεδρείου του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ με τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Εκμετάλλευσης του Λιγνιτικού Κέντρου Δυτικής Μακεδονίας κ. Στέφανο Παλαβό.
Σε ό,τι έχει να κάνει με το μείζονος σημασίας θέμα των οχημάτων, παρά τον 5ετή προγραμματισμό που υπάρχει σε ό,τι αφορά στην αντικατάστασή τους, τα Ορυχεία θα προχωρήσουν στην άμεση προμήθεια νέων οχημάτων τύπου UNIMOG (μετά από σχετικές παρεμβάσεις, καταγραφές και προτάσεις των Διευθυντών Ορυχείων) δεδομένης της επιτακτικότητας που δημιουργούν οι υπάρχουσες συνθήκες και τα τελευταία εργατικά ατυχήματα.
Με σχετικό υπηρεσιακό έγγραφο από 19ης Μαρτίου 2015, έχουν αιτηθεί 76 νέα οχήματα για αντικατάσταση των παλαιών που αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στους χώρους των Ορυχείων δημιουργώντας επικίνδυνες συνθήκες.
Πιο συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Εκμετάλλευσης ΛΚΔΜ έχει ζητήσει:
26 οχήματα 4x4 single cab ή extra cab σε αντικατάσταση κυρίως των οχημάτων HILUX TOYOTA (έτος κτήσης 1997) και MITSUBISHI L200 (έτος κτήσης 1999).
44 οχήματα 4x4 double cab σε αντικατάσταση οχημάτων ISUZU (έτος κτήσης 2008 και 2009).
6 οχήματα 4x4 επιβατικά πέντε θέσεων σε αντικατάσταση των οχημάτων TERRANO (έτος κτήσης 2003).
Από την ενημέρωση που έκανε ο κ.Παλαβός στο Προεδρείο του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ, προκύπτει ότι τα Ορυχεία καλούνται να προχωρήσουν σε μείωση της λιγνιτικής παραγωγής κατά 4.000.000 τόνους, έχοντας δημιουργήσει ήδη απόθεμα 3.600.000 τόνους.
Κοινή διαπίστωση Διεύθυνσης – Συνδικάτου είναι ότι οι Εισαγωγές ρεύματος, που η ΡΑΕ με απόφασή της επιβάλλει, αναγκάζει το Ελληνικό Δημόσιο αφενός να δαπανά λεφτά (που δεν υπάρχουν) και αφετέρου αναγκάζει την Επιχείρηση σε περιορισμό της παραγωγής, γεγονός που έχει πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις για την ίδια, αλλά και με προεκτάσεις στον κοινωνικό ιστό.
Εκφράζοντας την έντονη ανησυχία του σχετικά με το θέμα των εισαγωγών ρεύματος που γίνεται σε απαγορευτικά κόστη, το Προεδρείο του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ ευελπιστεί πως θα υπάρξει άμεση μέριμνα προκειμένου, η προσπάθεια να γονατίσουν περαιτέρω τον λιγνίτη, να παύσει αυθωρεί και παραχρήμα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Για το λόγο αυτό και επειδη εχει κουρασει το φαινομενο των ανωνυμων σχολιαστων τα σχόλια που θα αναρτουνται στο συγκεκριμένο blog θα είναι μόνο όσα φέρουν το όνομα του σχολιαστή. Ευχαριστουμε για την κατανόηση.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.