ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΜΕΘ ΚΑΙ Β ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ Γ.Ν. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου μέσα από τη ψυχή και τη καρδιά μου σε όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Μονάδας εντατικής θεραπειας του Γ.Ν. Γεώργιος Γεννηματάς Θεσσαλονίκης για όλα όσα έκαναν και για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που κατέβαλαν  για  να καταπολεμήσουν το βαρύ σηπτικο επεισόδιο με το οποιο παρέλαβαν το σύζυγο μου στις 12 Απριλίου και να τον διατηρήσουν στη ζωή. Να του τους έχει ο Θεός καλά και να τους δίνει υγεία και δύναμη για να συνεχίσουν να σώζουν ζωές.
Ιδιαίτερα ένα μεγάλο ευχαριστώ να πω στη Διευθύντρια της Μονάδας κα. Ελένη Αντωνιάδου, στους ιατρούς κα Βασιλιάγκου Ρούλα, Ελευθερία Χάσου, Χρόνη Τασιουδη και όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που δώσανε σκληρή μάχη και τη κέρδισαν για το σύζυγο μου Χρήστο Σουμελιδη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από τη ψυχή μου και στον Αναπληρωτή καθηγητή του ΑΠΘ Βασίλη Παπαζιωγα χειρουργό της Β χειρουργικής κλινικής του Νοσοκομείου Γεννηματάς που έδωσε το δικό του αγώνα όλο αυτό το διάστημα για να επαναφέρει το σύζυγο μου στο φυσιολογικά του. Να ευχαριστήσω επίσης και το Διευθυντή της Β χειρουργικής κλινικής καθηγητή κ.Εμμανουήλ Χριστοφοριδη, τον καθηγητή διευθυντή του ΕΣΥ κ. Αριστείδη Πατσά και όλους τους χειρουργούς και ειδικευόμενους και όλο το νοσηλευτικό προσωπικό της κλινικής που προσέφεραν τα πάντα για να βοηθήσουν το σύζυγο μου και να τον έχουμε σήμερα κοντά μας εγώ και τα παιδιά μου γερό και δυνατό. Ένα ευχαριστώ είναι το ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης και δικό μου και των παιδιών μου που ολοι αυτοί οι ιατροί πάνω από όλα ήταν υπέροχοι άνθρωποι εκτός από καταπληκτικοί ιατροί και κατάφεραν να ανατρέψουν τη κατάστασή του και να συνεχίζουμε τη ζωή μας έχοντας τον υγιή δίπλα μας....

Η σύζυγος
Θωμαις Αδαμου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ (ΦΩΤΟ -VIDEO)