ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ Η ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 21 ΑΙΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
Εαν το μετρο επιτυχιας μια Ημεριδας ειναι η συμμετοχη των προσελθοντων στην διαλεκτικη διεργασια της Γνωσης που προσφερθηκε, τοτε Η Ημεριδα που συνδιοργανωθηκε απο το Ιδρυμα Ελληνισμου και την Microsoft, Υπο την Αιγιδα του Δημου Αθηναιων στο Πολιτιστικο Κεντρο Μελινα στο Θησειο την Τριτη 12 Απριλιου 2016 ηταν απολυτα επιτυχης. Μια Ημεριδα που προαναγγελει στους Φιλολογους και τους Ιστορικους της β βαθμιας εκπαιδευσης οτι θα παρουσιασει "Τεχνολογικα εργαλεια δημιουργιας και μαθησης" για χρηση μεσα στην Ταξη, συνηθως εκλαμβανεται , οτι θα ειναι μια στεγνη παρουσιαση Εργαλειων Λογισμικου, καθαρα τεχνοκρατικη, που θελει να προσθεσει καινουργιες τεχνολογικες δεξιοτητες σε διδασκοντες και διδασκομενους.
Η Επιτυχια της Ημεριδας που συντονισε η Καθηγητρια της Φιλοσοφικης του Πανεπιστημιου Αθηνων, εγκυτο ακριβως στο οτι τα Εργαλεια και οι δεξιοτητες λογισμικου, ηταν το ερεθισμα που γυρω απο αυτο, οι συμμετεχοντες ανεπτυξαν μια διαλεκτικη στο επιπεδο των Συζητησεων του Πλατωνα με τους Μαθητες του, που ανελυσε πραγματικα την θεση της τεχνολογιας στην Δημιουργικοτητα του Σχολειου του 21ου αιωνα.Οι μετεχοντες αναφερθηκαν στα δεινα του βαυβαρικου δογματος στην Ελληνικη Παιδεια, που βασανιζει ακομα το Εκπαιδευτικο μας συστημα, δρωντας περιοριστικα στην μυηση του Ανθρωπου στην Δημιουργικοτητα, που σαφως ομως και επιτυγχανεται χαρη στην Προσωπικοτητα και το παθος του Ελληνα εκπαιδευτικου. Συζητηθηκε επισης το "μετρο" χρησης" της τεχνολογιας, και η θεση του Ελληνικου Πολιτισμου που ειναι "Ο Λογος" (γραπτος και προφορικος), εναντι της Δυσης που χρησιμοποιει την "εικονα".Παρατηρηθηκε οτι Ο "λογος" δηλ η μυηση του Ανθρωπου σε εννοιες και αξιες που του δινει την οντολογικη του Υποσταση, πρεπει να παραμενει η αποστολη της Παιδειας, και εφοσον αυτο επιτυγχανεται, η τεχνολογια και η εικονα, θα αποτελουν σε ολες τις εποχες "εργαλεια" υποστηριξης" της προσπαθειας του Ανθρωπου να προσεγγυηση την Αληθεια και το Φως, ασκουμενος και δικαιωνοτας την πορεια του αυτη μεσα απο δημιουργια.Για ενα εννοιολογικο ανθρωπο, για ενα Πολτισμο των εννοιων και των αξιων η τεχνολογια οσο περισσότερο εξελίσσεται, τόσο τον στηριζει στην Δημιουργια και στην (Πολιτιστικη) εξελιξη. Εξ αλλου ο Ελληνικος Πολιτισμος αυτη την μοναδικοτητα προσφερε στην Παγκοσμιοτητα : Εννοιολογικη Υποσταση, περιεχομενο υπαρξης ζωης, υποστηριζομενη με μια συνεχως εξελισσομενη τεχνολογια.Το Ιδρυμα Ελληνισμου στα πλαισια των Δρασεων του για Κοινωφελες Εργο Δημοσιου οφελους, θα συνεχισει την συνεργεια του με την Αντιδημαρχια για το παιδι θετοντας στην διαθεση της Κοινωνιας καθε δυνατο στοιχειο που θα μπορουσε να εξασφαλισει για αυτην.Η ημεριδα αυτη -σε συνεργεια με τον Δημο Αθηναιων- θα επαναληφθει στην Αθηνα και το Νεο Σχολικο Ετος (Σεπτεμβριο) μεχρι να καλυφουν πληρως τα ενδιαφεροντα των εκπαιδευτικων -ολων των γνωστικων αντικειμενων- που υπηρετουν στην β βαθμια εκ/ση της Αθηνας.
Η συνεργασια του Ιδρυματος ΅Ελληνισμου με την Microsoft -λογω της Ακαδημαικης ιδιοτητας του Προεδρου του σε Αμερικανικά Πανεπιστημια- δινει την δυνατοτητα στην Microsoft να επιστρεψει στην Κοινωνια Δωρεαν, ενα μερος αυτου που οφεληθηκε ως επιχειρηση απο αυτην.
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΛΙΝΑ
ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΗΔΡΕΥΣΕ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ
Η Επιτυχια της Ημεριδας που συντονισε η Καθηγητρια της Φιλοσοφικης του Πανεπιστημιου Αθηνων, εγκυτο ακριβως στο οτι τα Εργαλεια και οι δεξιοτητες λογισμικου, ηταν το ερεθισμα που γυρω απο αυτο, οι συμμετεχοντες ανεπτυξαν μια διαλεκτικη στο επιπεδο των Συζητησεων του Πλατωνα με τους Μαθητες του, που ανελυσε πραγματικα την θεση της τεχνολογιας στην Δημιουργικοτητα του Σχολειου του 21ου αιωνα.Οι μετεχοντες αναφερθηκαν στα δεινα του βαυβαρικου δογματος στην Ελληνικη Παιδεια, που βασανιζει ακομα το Εκπαιδευτικο μας συστημα, δρωντας περιοριστικα στην μυηση του Ανθρωπου στην Δημιουργικοτητα, που σαφως ομως και επιτυγχανεται χαρη στην Προσωπικοτητα και το παθος του Ελληνα εκπαιδευτικου. Συζητηθηκε επισης το "μετρο" χρησης" της τεχνολογιας, και η θεση του Ελληνικου Πολιτισμου που ειναι "Ο Λογος" (γραπτος και προφορικος), εναντι της Δυσης που χρησιμοποιει την "εικονα".Παρατηρηθηκε οτι Ο "λογος" δηλ η μυηση του Ανθρωπου σε εννοιες και αξιες που του δινει την οντολογικη του Υποσταση, πρεπει να παραμενει η αποστολη της Παιδειας, και εφοσον αυτο επιτυγχανεται, η τεχνολογια και η εικονα, θα αποτελουν σε ολες τις εποχες "εργαλεια" υποστηριξης" της προσπαθειας του Ανθρωπου να προσεγγυηση την Αληθεια και το Φως, ασκουμενος και δικαιωνοτας την πορεια του αυτη μεσα απο δημιουργια.Για ενα εννοιολογικο ανθρωπο, για ενα Πολτισμο των εννοιων και των αξιων η τεχνολογια οσο περισσότερο εξελίσσεται, τόσο τον στηριζει στην Δημιουργια και στην (Πολιτιστικη) εξελιξη. Εξ αλλου ο Ελληνικος Πολιτισμος αυτη την μοναδικοτητα προσφερε στην Παγκοσμιοτητα : Εννοιολογικη Υποσταση, περιεχομενο υπαρξης ζωης, υποστηριζομενη με μια συνεχως εξελισσομενη τεχνολογια.Το Ιδρυμα Ελληνισμου στα πλαισια των Δρασεων του για Κοινωφελες Εργο Δημοσιου οφελους, θα συνεχισει την συνεργεια του με την Αντιδημαρχια για το παιδι θετοντας στην διαθεση της Κοινωνιας καθε δυνατο στοιχειο που θα μπορουσε να εξασφαλισει για αυτην.Η ημεριδα αυτη -σε συνεργεια με τον Δημο Αθηναιων- θα επαναληφθει στην Αθηνα και το Νεο Σχολικο Ετος (Σεπτεμβριο) μεχρι να καλυφουν πληρως τα ενδιαφεροντα των εκπαιδευτικων -ολων των γνωστικων αντικειμενων- που υπηρετουν στην β βαθμια εκ/ση της Αθηνας.
Η συνεργασια του Ιδρυματος ΅Ελληνισμου με την Microsoft -λογω της Ακαδημαικης ιδιοτητας του Προεδρου του σε Αμερικανικά Πανεπιστημια- δινει την δυνατοτητα στην Microsoft να επιστρεψει στην Κοινωνια Δωρεαν, ενα μερος αυτου που οφεληθηκε ως επιχειρηση απο αυτην.
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΛΙΝΑ
ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΗΔΡΕΥΣΕ Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Για το λόγο αυτό και επειδη εχει κουρασει το φαινομενο των ανωνυμων σχολιαστων τα σχόλια που θα αναρτουνται στο συγκεκριμένο blog θα είναι μόνο όσα φέρουν το όνομα του σχολιαστή. Ευχαριστουμε για την κατανόηση.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.