''ΕΛΠΙΔΑ'' : ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ; ΈΝΑ ΑΚΟΜΑ ΘΑΥΜΑ ''ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ'' ΤΟΥ Κ ΚΑΡΥΠΙΔΗ
Πράγματα και... θαύματα αποκαλύπτει η απάντηση σε ερώτηση που κατέθεσε ο συνδυασμός μας σχετικά με την εκδήλωση "Κερνάμε Ελλάδα".Εταιρεία που έχασε το διαγωνισμό, φέρεται να διοργάνωσε εκείνη τελικά την εκδήλωση, ενώ ανάδοχος είχε αναδειχθεί εταιρεία δημοσκοπήσεων (!!!), επιτροπή παραλαβής για έργο στο οποίο ξοδεύεται δημόσιο χρήμα συστήνεται παράτυπα, κόστος που μειώνεται ετεροχρονισμένα και άλλα θαυμαστά και πρωτοφανή προκύπτουν σχετικά με το θέμα "Κερνάμε Ελλάδα".Τα στοιχεία που ακολουθούν δεν προέκυψαν βέβαια απ΄ ευθείας απ΄ την απάντηση στην ερώτηση μας, αλλά η απάντηση μας οδήγησε σε περαιτέρω έρευνα, με αποτέλεσμα να μην πιστεύουμε στα μάτια μας σχετικά με όσα βρήκαμε.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1ο Η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού, σύμφωνα με την απάντηση, γίνεται στις 20 Οκτωβρίου 2016.
Εδώ έχουμε το πρώτο θαύμα καθώς, στις 29 Αυγούστου 2016, δύο μήνες πριν τον “διαγωνισμό” δηλαδή, η εταιρεία "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού" (Ε.Ο.Σ.Σ.) δημοσιεύει στη σελίδα της στο facebook διαφήμιση για την εκδήλωση που μέλλεται να γίνει στην Κοζάνη το Νοέμβριο, στην οποία συμπεριλαμβάνεται το πρόγραμμα και η σχετική αφίσα και πέφτει σε όλα μέσα. Και στις ημερομηνίες και στην αφίσα που είναι τελικά αυτή που θα εκδοθεί.! (πατήστε εδώ, και εδώ, και εδώ)
2ο Το δεύτερο θαύμα εκδηλώνεται στις 31 Οκτωβρίου 2016, δηλαδή τη μέρα που έληγε η προθεσμία υποβολής προσφορών στο «διαγωνισμό», όταν η προαναφερόμενη εταιρεία δίνει και επιπλέον πληροφορίες για τα εργαστήρια και τις εκδηλώσεις που θα γίνουν, οι οποίες γίνονται τις σωστές ημερομηνίες και όπως ακριβώς τις προανήγγειλε! (πατήστε εδώ, και εδώ, και εδώ, και εδώ)
3ο Το τρίτο θαύμα συντελείται στις 2 Νοεμβρίου 2016 όταν, πάντα η ίδια εταιρεία, παρουσιάζει και τους σεφ που θα συμμετάσχουν στην εκδήλωση !!! (πατήστε εδώ, και εδώ)
Γιατί όμως μιλάμε για θαύματα;
Όχι μόνο επειδή η εταιρεία "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού" διαφημίζει και προετοιμάζει κάτι πριν ακόμα βγει στον αέρα ο σχετικός διαγωνισμός και φυσικά πριν ακόμη καν ενημερωθεί το Περιφερειακό Συμβούλιο επισήμως πως θα γίνει η εκδήλωση, αλλά και γιατί όταν τελικά γίνεται ο διαγωνισμός δεν είναι αυτή ο ανάδοχος, κάτι που σημαίνει πως δεν θα αναλάβει την εκδήλωση.Μειοδότρια και αυτή που αναλαμβάνει το διαγωνισμό είναι τελικά η εταιρεία REPOSITION STRATEGY, μια εταιρεία που δε φαίνεται να έχει σχέση με ανάλογες εκδηλώσεις καθώς είναι καταχωρημένη στον κατάλογο των εταιρειών δημοσκοπήσεων! (πατήστε εδώ να δείτε στον κατάλογο στον α/α 64-65 & 172)Δεν υπάρχει όμως κανένα πρόβλημα καθώς εκείνη που τελικά τα αναλαμβάνει όλα, όπως φαίνεται από την ιστοσελίδα της, είναι η εταιρεία "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού"… που απορρίφθηκε!Τώρα, πώς γίνεται και η ανάδοχος Εταιρεία να παραμερίζεται και τη δουλειά να κάνει η εταιρεία που απορρίφθηκε, που όμως ήταν γνώστης του θέματος και έτοιμη από καιρό, μόνο μ΄ ένα θαύμα μπορεί να εξηγηθεί.
Κάπου εδώ όμως τελειώνουν τα θαύματα και αρχίζουν τα αμείλικτα ερωτήματα που είναι:
1ο Τι «διαγωνισμός» είναι αυτός που μια από τις τρεις συμμετέχουσες εταιρείες γνωρίζει δυο μήνες πριν για την εκδήλωση και μάλιστα προσκαλεί σε αυτήν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
2ο Πώς η εταιρεία "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού" γνώριζε από τις 29 Αυγούστου 2016 για την εκδήλωση;
3Ο Γιατί στην απάντησή σας προσπαθείτε να μας παραπλανήσετε ότι πίσω από τον τίτλο «ΚΕΡΝΑΜΕ ΕΛΛΑΔΑ» δεν κρύβεται η Εταιρεία που τον προωθεί ανά την Ελλάδα δηλαδή ο "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού" όταν από την ανάρτηση της 29ης Αυγούστου και από την ιστοσελίδα της Εταιρείας είναι σαφές ότι η επωνυμία ταυτίζεται και με την Εταιρεία; (Μια απλή σύγκριση του αριθμού τηλεφώνου και του e-mail αρκεί για να επιβεβαιωθεί του λόγου το αληθές), (πατήστε εδώ, και εδώ ).
3ο Πώς ενώ επελέγη από το διαγωνισμό μια εταιρεία, την εκδήλωσε ανέλαβε άλλη τελικά;
4ο Με τι κριτήρια επελέγη μια άσχετη με το αντικείμενο Εταιρεία;
5ο Γιατί αποκρύψατε το πραγματικό κόστος της εκδήλωσης από το Περιφερειακό Συμβούλιο;
6ο Γιατί διαστρεβλώθηκαν οι όροι του διαγωνισμού με αλλαγή του τιμήματος εκ των υστέρων, καθώς δεν αναφερόταν στην προκήρυξη ότι ο ανάδοχος θα είχε επιπλέον έσοδα από τα μισθώματα των εκθετών;
7ο Γιατί τα λεφτά από τα μισθώματα πήγαν στον ανάδοχο αφού δεν προβλεπόταν από τον διαγωνισμό στο κόστος του διαγωνισμού και όχι στο εκθεσιακό Κέντρο;
8ο Γιατί δεν ορίστηκε νομίμως η επιτροπή παραλαβής του έργου και κυρίως γιατί όρισε ο Εκτελεστικός Γραμματέας μέλος τη Επιτροπής αυτής, κάτι που βάση του Νόμου θα έπρεπε να επιλεγεί μετά από κλήρωση με τις διαδικασίες που ορίζει ο Νόμος (άρθρο 26 Ν.4024/2011) και με διατάκτη τον Περιφερειάρχη;
9ο Γιατί στην απάντηση δεν μας εξηγείτε πώς προέκυψαν τα μεγέθη και το κόστος του διαγωνισμού;
10ο Γιατί δεν απαντάτε ποιες εταιρείες έκαναν τις εκτυπώσεις των 80.000 flyers και των 400 banners, προσκομίζοντας και τα ανάλογα παραστατικά;
11ο Γιατί για την ηχητική κάλυψη (2480€) και τον καφέ που θα προσφερόταν (1500€), σε εταιρεία απ΄ τη Τρίπολη Αρκαδίας!, δεν έγινε παρέμβαση στον ΕΟΤ προκειμένου να ανατεθούν σε εταιρείες της Δυτικής Μακεδονίας;
12ο Θα προέκυπτε μείωση του κόστους της εκδήλωσης αν δεν καταθέταμε το ερώτημά μας;
Στην απάντηση που μας δόθηκε μεταξύ των άλλων αναφέρεται πως "Η διαφάνεια αποτελεί πρώτιστο μέλημα της Περιφερειακής Αρχής" και μέμφονται το συνδυασμό μας επειδή δημοσιοποιούμε τα όποια ερωτήματα καταθέτουμε.
Βλέπετε έχουμε άλλη αντίληψη και εμείς πιστεύουμε πως η πραγματική διαφάνεια έχει ανάγκη τη δημοσιοποίηση και την αλήθεια.
Αυτό εξάλλου είναι υποχρέωση μας τόσο απέναντι στους πολίτες της Δυτικής Μακεδονίας όσο και προς τους συναδέλφους μας στο Περιφερειακό Συμβούλιο και ειδικά σ΄ εκείνους που καλόπιστα ψήφισαν υπέρ αυτής της εκδήλωσης και τώρα θα μάθουν για μια σειρά "θαύματα" που κρυβόταν από κάτω. Οι πολίτες, λοιπόν, και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι που τους εκπροσωπούν έχουν κάθε δικαίωμα να μάθουν και γι΄ αυτό θα περιμένουμε με ενδιαφέρον τις απαντήσεις στην επερώτηση που καταθέτουμε
Συνημμένο: Απάντηση στην ανακοίνωση της παράταξης «Ελπίδα» 13/12/2016 (πατήστε εδώ για να δείτε την απάντηση)Με εκτίμηση
Γεωργία Ζεμπιλιάδου
Περιφερειακή Σύμβουλος
Επικεφαλής του Συνδυασμού «ΕΛΠΙΔΑ»
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1ο Η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού, σύμφωνα με την απάντηση, γίνεται στις 20 Οκτωβρίου 2016.
Εδώ έχουμε το πρώτο θαύμα καθώς, στις 29 Αυγούστου 2016, δύο μήνες πριν τον “διαγωνισμό” δηλαδή, η εταιρεία "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού" (Ε.Ο.Σ.Σ.) δημοσιεύει στη σελίδα της στο facebook διαφήμιση για την εκδήλωση που μέλλεται να γίνει στην Κοζάνη το Νοέμβριο, στην οποία συμπεριλαμβάνεται το πρόγραμμα και η σχετική αφίσα και πέφτει σε όλα μέσα. Και στις ημερομηνίες και στην αφίσα που είναι τελικά αυτή που θα εκδοθεί.! (πατήστε εδώ, και εδώ, και εδώ)
2ο Το δεύτερο θαύμα εκδηλώνεται στις 31 Οκτωβρίου 2016, δηλαδή τη μέρα που έληγε η προθεσμία υποβολής προσφορών στο «διαγωνισμό», όταν η προαναφερόμενη εταιρεία δίνει και επιπλέον πληροφορίες για τα εργαστήρια και τις εκδηλώσεις που θα γίνουν, οι οποίες γίνονται τις σωστές ημερομηνίες και όπως ακριβώς τις προανήγγειλε! (πατήστε εδώ, και εδώ, και εδώ, και εδώ)
3ο Το τρίτο θαύμα συντελείται στις 2 Νοεμβρίου 2016 όταν, πάντα η ίδια εταιρεία, παρουσιάζει και τους σεφ που θα συμμετάσχουν στην εκδήλωση !!! (πατήστε εδώ, και εδώ)
Γιατί όμως μιλάμε για θαύματα;
Όχι μόνο επειδή η εταιρεία "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού" διαφημίζει και προετοιμάζει κάτι πριν ακόμα βγει στον αέρα ο σχετικός διαγωνισμός και φυσικά πριν ακόμη καν ενημερωθεί το Περιφερειακό Συμβούλιο επισήμως πως θα γίνει η εκδήλωση, αλλά και γιατί όταν τελικά γίνεται ο διαγωνισμός δεν είναι αυτή ο ανάδοχος, κάτι που σημαίνει πως δεν θα αναλάβει την εκδήλωση.Μειοδότρια και αυτή που αναλαμβάνει το διαγωνισμό είναι τελικά η εταιρεία REPOSITION STRATEGY, μια εταιρεία που δε φαίνεται να έχει σχέση με ανάλογες εκδηλώσεις καθώς είναι καταχωρημένη στον κατάλογο των εταιρειών δημοσκοπήσεων! (πατήστε εδώ να δείτε στον κατάλογο στον α/α 64-65 & 172)Δεν υπάρχει όμως κανένα πρόβλημα καθώς εκείνη που τελικά τα αναλαμβάνει όλα, όπως φαίνεται από την ιστοσελίδα της, είναι η εταιρεία "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού"… που απορρίφθηκε!Τώρα, πώς γίνεται και η ανάδοχος Εταιρεία να παραμερίζεται και τη δουλειά να κάνει η εταιρεία που απορρίφθηκε, που όμως ήταν γνώστης του θέματος και έτοιμη από καιρό, μόνο μ΄ ένα θαύμα μπορεί να εξηγηθεί.
Κάπου εδώ όμως τελειώνουν τα θαύματα και αρχίζουν τα αμείλικτα ερωτήματα που είναι:
1ο Τι «διαγωνισμός» είναι αυτός που μια από τις τρεις συμμετέχουσες εταιρείες γνωρίζει δυο μήνες πριν για την εκδήλωση και μάλιστα προσκαλεί σε αυτήν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
2ο Πώς η εταιρεία "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού" γνώριζε από τις 29 Αυγούστου 2016 για την εκδήλωση;
3Ο Γιατί στην απάντησή σας προσπαθείτε να μας παραπλανήσετε ότι πίσω από τον τίτλο «ΚΕΡΝΑΜΕ ΕΛΛΑΔΑ» δεν κρύβεται η Εταιρεία που τον προωθεί ανά την Ελλάδα δηλαδή ο "Ευρωπαϊκός Οργανισμός Στρατηγικού Σχεδιασμού" όταν από την ανάρτηση της 29ης Αυγούστου και από την ιστοσελίδα της Εταιρείας είναι σαφές ότι η επωνυμία ταυτίζεται και με την Εταιρεία; (Μια απλή σύγκριση του αριθμού τηλεφώνου και του e-mail αρκεί για να επιβεβαιωθεί του λόγου το αληθές), (πατήστε εδώ, και εδώ ).
3ο Πώς ενώ επελέγη από το διαγωνισμό μια εταιρεία, την εκδήλωσε ανέλαβε άλλη τελικά;
4ο Με τι κριτήρια επελέγη μια άσχετη με το αντικείμενο Εταιρεία;
5ο Γιατί αποκρύψατε το πραγματικό κόστος της εκδήλωσης από το Περιφερειακό Συμβούλιο;
6ο Γιατί διαστρεβλώθηκαν οι όροι του διαγωνισμού με αλλαγή του τιμήματος εκ των υστέρων, καθώς δεν αναφερόταν στην προκήρυξη ότι ο ανάδοχος θα είχε επιπλέον έσοδα από τα μισθώματα των εκθετών;
7ο Γιατί τα λεφτά από τα μισθώματα πήγαν στον ανάδοχο αφού δεν προβλεπόταν από τον διαγωνισμό στο κόστος του διαγωνισμού και όχι στο εκθεσιακό Κέντρο;
8ο Γιατί δεν ορίστηκε νομίμως η επιτροπή παραλαβής του έργου και κυρίως γιατί όρισε ο Εκτελεστικός Γραμματέας μέλος τη Επιτροπής αυτής, κάτι που βάση του Νόμου θα έπρεπε να επιλεγεί μετά από κλήρωση με τις διαδικασίες που ορίζει ο Νόμος (άρθρο 26 Ν.4024/2011) και με διατάκτη τον Περιφερειάρχη;
9ο Γιατί στην απάντηση δεν μας εξηγείτε πώς προέκυψαν τα μεγέθη και το κόστος του διαγωνισμού;
10ο Γιατί δεν απαντάτε ποιες εταιρείες έκαναν τις εκτυπώσεις των 80.000 flyers και των 400 banners, προσκομίζοντας και τα ανάλογα παραστατικά;
11ο Γιατί για την ηχητική κάλυψη (2480€) και τον καφέ που θα προσφερόταν (1500€), σε εταιρεία απ΄ τη Τρίπολη Αρκαδίας!, δεν έγινε παρέμβαση στον ΕΟΤ προκειμένου να ανατεθούν σε εταιρείες της Δυτικής Μακεδονίας;
12ο Θα προέκυπτε μείωση του κόστους της εκδήλωσης αν δεν καταθέταμε το ερώτημά μας;
Στην απάντηση που μας δόθηκε μεταξύ των άλλων αναφέρεται πως "Η διαφάνεια αποτελεί πρώτιστο μέλημα της Περιφερειακής Αρχής" και μέμφονται το συνδυασμό μας επειδή δημοσιοποιούμε τα όποια ερωτήματα καταθέτουμε.
Βλέπετε έχουμε άλλη αντίληψη και εμείς πιστεύουμε πως η πραγματική διαφάνεια έχει ανάγκη τη δημοσιοποίηση και την αλήθεια.
Αυτό εξάλλου είναι υποχρέωση μας τόσο απέναντι στους πολίτες της Δυτικής Μακεδονίας όσο και προς τους συναδέλφους μας στο Περιφερειακό Συμβούλιο και ειδικά σ΄ εκείνους που καλόπιστα ψήφισαν υπέρ αυτής της εκδήλωσης και τώρα θα μάθουν για μια σειρά "θαύματα" που κρυβόταν από κάτω. Οι πολίτες, λοιπόν, και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι που τους εκπροσωπούν έχουν κάθε δικαίωμα να μάθουν και γι΄ αυτό θα περιμένουμε με ενδιαφέρον τις απαντήσεις στην επερώτηση που καταθέτουμε
Συνημμένο: Απάντηση στην ανακοίνωση της παράταξης «Ελπίδα» 13/12/2016 (πατήστε εδώ για να δείτε την απάντηση)Με εκτίμηση
Γεωργία Ζεμπιλιάδου
Περιφερειακή Σύμβουλος
Επικεφαλής του Συνδυασμού «ΕΛΠΙΔΑ»
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Για το λόγο αυτό και επειδη εχει κουρασει το φαινομενο των ανωνυμων σχολιαστων τα σχόλια που θα αναρτουνται στο συγκεκριμένο blog θα είναι μόνο όσα φέρουν το όνομα του σχολιαστή. Ευχαριστουμε για την κατανόηση.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.