ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΛΙΟΓΙΑΝΝΗ - ΑΘΛΗΤΗ ΤΗΣ “ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ”

Ολοκληρώνοντας τον κύκλο του Πρωταθλήματος Πρακτικής Σκοποβολής με τον πανελλήνιο αγώνα που έγινε στην Κόρινθο την 23 και 24 Σεπτεμβρίου 2017, στον οποίο διακρίθηκα καταλαμβάνοντας την 1η θέση στην υποκατηγορία “JUNIOR” της “PRODUCTION” και την 5η θέση πανελλαδικά, μεταξύ κορυφαίων Ελλήνων αθλητών της κατηγορίας αυτής, θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τον χορηγό της προσπάθειάς μου κ. ΜΕΣΣΗΝΗ Κωνσταντίνο, για την υλική και ηθική στήριξή του σε όλη την αγωνιστική περίοδο του Πρωταθλήματος.
Η συμβολή του στην προετοιμασία μου ήταν καθοριστική και σε συνδυασμό με την άρτια προπόνηση που έλαβα από τον Προπονητή μου, κ. ΜΟΥΛΕΛΗ Ηλία, έφεραν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Οποιαδήποτε αναφορά μου στον Προπονητή μου είναι λίγη για να περιγράψει την ευγνωμοσύνη μου, για τη συνεχή προσπάθειά του να γίνω καλύτερος σκοπευτής.
Να ευχαριστήσω όλους όσους μοιράστηκαν τη χαρά μου και ήταν δίπλα μου με οποιονδήποτε τρόπο, σε όλη τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα.
Τέλος, ευχαριστώ πολύ τον κ. ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟ Αναστάσιο ο οποίος, ως έμπειρος αθλητής σε ένα επίσης ιδιαίτερο άθλημα, μου έδωσε πολύτιμες συμβουλές, υλική και ηθική στήριξη.
Γνωρίζω ότι με τα αποτελέσματα του τελευταίου αγώνα, ανέβηκε ο «πήχης» υψηλότερα και υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών του Συλλόγου μου και του Προπονητή μου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ (ΦΩΤΟ -VIDEO)