ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΘΟΔΩΡΗ ΦΑΤΣΗ

Ξεκινήσαμε σήμερα την ορειβατική μας αποστολή για την κατάκτηση της υψηλότερης κορυφής της Ευρώπης του Elbrus που βρίσκεται στα καυκάσια όρη. Για την επίτευξη αυτής της αποστολής και το να βρίσκομαι σήμερα εγώ σε αυτή την αποστολή θα ήθελα να ευχαριστήσω κύριος την οικογένεια μου που με στηρίζει πάντα και σε όλα.(Ελένη Σοφουλα). Να ευχαριστήσω και τους ιδιώτες και τις εταιρείες που στήριξαν αυτή την προσπάθεια και ηθικά και υλικά. Να ευχαριστήσω τον Ρασποπτση Νικόλαο και την Άνεμος Μακεδονίας που από την πρώτη στιγμή ήταν δίπλα μου για να στηρίξει τα έξοδα που θα χρειαστούν για την αποστολή.(Ασφάλεια βουνού , καταφύγια ). Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την παραλλαγή (ορειβατικός εξοπλισμός) τους Αδερφούς Μπελη (αλλαντικά Μπελης), το βιβλιοπωλείο η γωνία , το χιονοδρομικό Τοττης Βιγλα και τα οικοδομικά υλικά Λουκα που με βοήθησαν στην αγορά εξοπλισμού. Μετά την πνευμονία που πέρασα τον Μάρτιο και έχασα όλες μου τις δυνάμεις να ευχαριστήσω τους ιατρούς της παθολογικής κλινικής του Νοσοκομείου της Φλώρινας που με περιέθαλψαν για 22 μέρες, τον πνευμονολόγο κ. Τσάγια και τον καρδιολόγο κ. Κωνσταντινίδη καθώς επίσης και τον φίλο μου Άκη Τουμπαριδη όπου με εντατική προπόνηση με έβαλα ξανά σε ρυθμούς δυνατούς. Ευχαριστώ και όλους εσάς τους φίλους μου που με τις ευχές σας έχω πάρει τεράστια δύναμη. Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου. Η Φλώρινα θα είναι στις πιο πολλές κορυφές του Κόσμου .

Με εκτίμηση

Θοδωρής Φάτσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ (ΦΩΤΟ -VIDEO)