Σάββατο, 22 Μαΐου 2021

ΕΡΏΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΉ ΣΥΡΙΖΑ ΦΙΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΉ ΣΎΝΔΕΣΗ ΕΛΛΆΔΑΣ-ΒΟΡΕΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΊΑΣ


Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών με θέμα «Σιδηροδρομική Σύνδεση Ελλάδας – Βόρειας Μακεδονίας μέσω Φλώρινας-Μπίτολα», κατέθεσε η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Φλώρινας Πέτη Πέρκα, την οποία συνυπογραφουν 25 ακόμα Βουλευτές.

Μεταξύ άλλων η κα. Πέρκα αναφέρει "η λειτουργία της γραμμής διασφαλίζεται εφόσον δημιουργηθεί τελωνειακός σταθμός για τους απαραίτητους διοικητικούς και αστυνομικούς ελέγχους. Απαιτούνται εργασίες αποκατάστασης του Σταθμού Ν. Καυκάσου, με κόστος που δεν ξεπερνά τις 200 χιλ. ευρώ και μάλιστα, το έργο είχε δρομολογηθεί επί ΣΥΡΙΖΑ. Απαιτείται φυσικά και στελέχωση του νέου συνοριακού σταθμού.
Η πλευρά της Βόρειας Μακεδονίας επιθυμεί διακαώς την επαναλειτουργία της γραμμής και έχει αναλάβει το κόστος εκσυγχρονισμού της γραμμής στο δικό της έδαφος «σύνορα-Μπίτολα». Τα σχετικά έργα – από πληροφορίες μας – έχουν ολοκληρωθεί".

Ερωτάται ο Υπουργός:


Για ποιο λόγο η σιδηροδρομική γραμμή Φλώρινα – Μπίτολα δεν έχει επαναλειτουργήσει μέχρι σήμερα, με αποτέλεσμα οι δύο γειτονικές χώρες, Ελλάδα και Βόρεια Μακεδονία να στερούνται μια τόσο επωφελή σιδηροδρομική σύνδεση;
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών για να λειτουργήσει ξανά αυτή η τόσο σημαντική γραμμή για τη σύνδεση της Ελλάδας με τη γείτονα χώρα;
Υφίστανται άλλοι λόγοι, πέρα από τους τεχνικούς, οι οποίοι ‘εμποδίζουν’ την επαναλειτουργία της γραμμής;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Για το λόγο αυτό και επειδη εχει κουρασει το φαινομενο των ανωνυμων σχολιαστων τα σχόλια που θα αναρτουνται στο συγκεκριμένο blog θα είναι μόνο όσα φέρουν το όνομα του σχολιαστή. Ευχαριστουμε για την κατανόηση.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.