ΑΡΘΡΟ ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ Γ.ΠΑΝΟΥΣΗ: ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΤΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ
Αίσθηση προκαλεί το άρθρο του αναπληρωτή υπουργού Δημόσιας Τάξης Γιάννη Πανούση που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα «Τα Νέα».«Αριστερή Διακυβέρνηση σημαίνει ανοχύρωτη χώρα» γράφει ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης στο άρθρο του με τίτλο «Κραυγή αγωνίας από τον υπουργό». Μετά τις συνεχείς καταλήψεις, αλλά και την εισβολή των αντιεξουσιαστών στο προαύλιο της Βουλής και τα όσα επακολούθησαν στο κυβερνητικό στρατόπεδο με αποκορύφωμα τη «μεταγραφή» του υπουργείου Δημοπσίας Τάξης από το Εσωτερικών στο Δικαιοσύνης, ο κ.Πανούσης αναφέρει πως «την Αριστερά του Τίποτα δεν την έχει ανάγκη ο λαός και ο τόπος».Μέσα από το κείμενο του ο κ. Πανούσης θέτει σειρά ερωτημάτων για το πώς εννοεί η κυβέρνηση τη δημόσια ασφάλεια.Τίτλος του άρθρου: «Κραυγή αγωνίας από τον υπουργό».
Ο κ.Πανούσης γράφει:
«Πρέπει να συνεννοηθούμε και ν΄ αφήσουμε στην μπαντα τα πιστοποιητικά αριστεροφροσύνης,τα οποία συνήθως εκδίδουν άνθρωποι “χωρίς πρόσωπο”.Αριστερά και μάλιστα Κυβερνώσα Αριστερά ,σημαίνει ισοελευθερία ,δικαιώματα κοινωνική πολιτική,δημόσιο έλεγχο,δικαιοσύνη. Όποιος θεωρεί ότι στο σύγχρονο διεθνές και ευρωπαϊκό πεδίο Αριστερή Διακυβέρνηση σημαίνει ανοχύρωτη χώρα και πόλη (δίχως προσωπική ,κοινωνική,εθνική ασφάλεια,δίχως στρατό και δίχως αστυνόμευση,ίσως και χωρίς δικαστές ή φυλακές), όποιος πιστεύει ότι τα διδάγματα της Ιστορίας μας είναι περιττά (αφού όλοι οι λαοί είναι “αδελφωμένοι” - sic) και ότι η Παιδεία μας επιτρέπει κάθε ανομική δράση (sic), τότε όχι μόνο δεν έχει σχέση με την Αριστερά αλλά ούτε και με την Δημοκρατία. Αυτήν την Αριστερά του Τίποτα δεν τη χρειάζονται ο τόπος και ο λαός. Η ώρα της Αριστεράς στην Ελλάδα δεν είναι ώρα των ανέξοδων ιδεολογημάτων και των ανούσιων τσιτάτων αλλά η ώρα της εμπέδωσης θεσμών ,πολιτικής νομιμοποίησης και κοινωνικής συναίνεσης.
ΥΓ1: Έχει επιστημονικό ενδιαφέρον ότι “κάποιοι καθαρόμαιοι αριστεροί (ποιος τους έχρισε άραγε;) θεωρούν φασισιτικό ότι δεν τους αρέσει και το υβρίζουν ως χυδαίο. Ιδού το ήθος των “γνησιων”…
ΥΓ2: Θα ήθελα να μάθω πως νοούν οι “καθαρόμαιοι” την “αριστερή Αστυνομία”. Να καίγονται αστυνόμοι από κουκουλοφόρους; Και να ναι,ποιοι εκπροσωπούν την Δημοκρατία και την Κοινωνία και από ποιον ελέγχονται;»
Πηγή: ifemerida.gr
Ο κ.Πανούσης γράφει:
«Πρέπει να συνεννοηθούμε και ν΄ αφήσουμε στην μπαντα τα πιστοποιητικά αριστεροφροσύνης,τα οποία συνήθως εκδίδουν άνθρωποι “χωρίς πρόσωπο”.Αριστερά και μάλιστα Κυβερνώσα Αριστερά ,σημαίνει ισοελευθερία ,δικαιώματα κοινωνική πολιτική,δημόσιο έλεγχο,δικαιοσύνη. Όποιος θεωρεί ότι στο σύγχρονο διεθνές και ευρωπαϊκό πεδίο Αριστερή Διακυβέρνηση σημαίνει ανοχύρωτη χώρα και πόλη (δίχως προσωπική ,κοινωνική,εθνική ασφάλεια,δίχως στρατό και δίχως αστυνόμευση,ίσως και χωρίς δικαστές ή φυλακές), όποιος πιστεύει ότι τα διδάγματα της Ιστορίας μας είναι περιττά (αφού όλοι οι λαοί είναι “αδελφωμένοι” - sic) και ότι η Παιδεία μας επιτρέπει κάθε ανομική δράση (sic), τότε όχι μόνο δεν έχει σχέση με την Αριστερά αλλά ούτε και με την Δημοκρατία. Αυτήν την Αριστερά του Τίποτα δεν τη χρειάζονται ο τόπος και ο λαός. Η ώρα της Αριστεράς στην Ελλάδα δεν είναι ώρα των ανέξοδων ιδεολογημάτων και των ανούσιων τσιτάτων αλλά η ώρα της εμπέδωσης θεσμών ,πολιτικής νομιμοποίησης και κοινωνικής συναίνεσης.
ΥΓ1: Έχει επιστημονικό ενδιαφέρον ότι “κάποιοι καθαρόμαιοι αριστεροί (ποιος τους έχρισε άραγε;) θεωρούν φασισιτικό ότι δεν τους αρέσει και το υβρίζουν ως χυδαίο. Ιδού το ήθος των “γνησιων”…
ΥΓ2: Θα ήθελα να μάθω πως νοούν οι “καθαρόμαιοι” την “αριστερή Αστυνομία”. Να καίγονται αστυνόμοι από κουκουλοφόρους; Και να ναι,ποιοι εκπροσωπούν την Δημοκρατία και την Κοινωνία και από ποιον ελέγχονται;»
Πηγή: ifemerida.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Για το λόγο αυτό και επειδη εχει κουρασει το φαινομενο των ανωνυμων σχολιαστων τα σχόλια που θα αναρτουνται στο συγκεκριμένο blog θα είναι μόνο όσα φέρουν το όνομα του σχολιαστή. Ευχαριστουμε για την κατανόηση.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.