Α.Σ. ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ: Κύπελλο Ελλάδος karate U21

Επέστρεψαν οι εκπρόσωποι της Φλώρινας, Τσαρτσιταλίδης Ηλίας και Τσαρτσιταλίδου Ειρήνη-Μαρία, από το Πανελλήνιο Κύπελλο U21 με ένα Ασημένιο μετάλλιο από την Ειρήνη-Μαρία στο kumite -50kgr. Την χαρά όμως για την διάκρισή της αυτή επεσκίασε ο σοβαρός τραυματισμός του Ηλία με πιθανή ρήξη έσω πλάγιου χιαστού στο πρώτο του παιχνίδι. Η δεύτερη θέση και το ασημένιο μετάλλιο της Ειρήνης-Μαρίας μας δίνει την ελπίδα ότι ο Εθνικός προπονητής θα την καλέσει στο Εθνικό μας συγκρότημα για τα διεθνή παιχνίδια.Τσαρτσιταλίδου Ειρήνη-Μαρία: Είναι μεγάλη η χαρά μου που επέστρεψα στις επιτυχίες, μετά τον τραυματισμό μου είναι το δεύτερο επίσημο παιχνίδι και είμαι στο βάθρο. Είμαι πολύ περήφανη που εκπροσωπώ την Πόλη μου και τον σύλλογο μου Α.Σ “ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ” επάξια. Ευχαριστώ τον Δάσκαλό μου sensei Κορομπίλη Γεώργιο και τον senpai Κορομπίλη Νικόλαο για την ακούραστη προσπάθειά τους στις προπονήσεις ώστε να επανέλθω στις διακρίσεις, ευχαριστώ και το Δ.Σ του συλλόγου για όλα τα τουρνουά, σεμινάρια και αγώνες που μας έστειλαν με άλλους συναθλητές μου ώστε η προετοιμασία μας να είναι ολοκληρωμένη.Κορομπίλης Γεώργιος “sensei”: Συγχαρητήρια και στους δυο αθλητές μας, είμαι περήφανος που τους προπονώ, είναι η χαρά κάθε προπονητή να έχει στις τάξεις του παιδιά με τέτοιο ήθος. Η διάκριση της Ειρήνης-Μαρίας είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και ώρες ατελείωτες και πολύ ιδρώτα μέσα στο dojo όπως και ο Ηλίας βέβαια, στεναχωρήθηκα πολύ για τον τραυματισμό του, θα γίνει μαγνητική για να δούμε ακριβώς τι συμβαίνει και ανάλογα θα πράξουμε. Δεν μας στεναχωρεί καθόλου η ήττα της Ειρήνης-Μαρίας στον τελικό με 2 -0 από την δυο συνεχόμενες χρονιές πρωταθλήτρια Ευρώπης Ξιλικιώτη αλλά μας πεισμώνει περισσότερο και μας δίνει κίνητρο για τον επόμενο αγώνα. Η Ειρήνη-Μαρία έφτασε στον τελικό χωρίς να δώσει σημείο στις αντιπάλους της και σημαντικό είναι πως τον ημιτελικό τον πήρε με 8 – 0 σε 1min. Η ουσία είναι πως τα παιδιά μας είναι στους κορυφαίους της Ελλάδος και ευελπιστούμε για την Ευρώπη και γιατί όχι και στο Παγκόσμιο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ (ΦΩΤΟ -VIDEO)