ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΛΠΙΔΑ: ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΡΧΗΣ

Ο Συνδυασμός της ΕΛΠΙΔΑΣ, συνεπής στη δέσμευσή του προς τους πολίτες της Δυτικής Μακεδονίας, να ελέγχει την Περιφερειακή Αρχή στα θέματα αρμοδιότητάς της δηλαδή:
Ø Να φέρει την οικονομική ανάπτυξη στον τόπο μας
Ø Να ανακουφίσει τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και τους ανέργους.
Ø Να εκσυγχρονίσει τη περιφερειακή διοίκηση και να διοικήσει με διαφάνεια και αξιοκρατία
παρουσιάζει σήμερα τη θέση του για τα πεπραγμένα του πρώτου έτους διοίκησης, της Περιφερειακής Αρχής.Για την οικονομική ανάπτυξη στον τόπο μας
Τα «Προτάγματα»:
Ο κ. Καρυπίδης παρουσίασε ως προεκλογικό του πρόγραμμα τα περίφημα «Προτάγματα». Το θέμα όμως δεν είναι ποιες λέξεις χρησιμοποιείς, αλλά το αποτέλεσμα που παράγεις.
Να λοιπόν τι παρήγαγαν τα "Προτάγματα" του:
· Φθηνό ρεύμα: ΔΕΝ ΜΕΙΩΘΗΚΕ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ και δεν υπάρχει καμία κυβερνητική μετεκλογική δέσμευση ότι θα μειωθεί!
· Μικρή ΔΕΗ: ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ το Νομοσχέδιο. Το χειρότερο είναι πως η πώληση τμήματος της ΔΕΗ σε ιδιώτες προβλέπεται με δυσμενέστερους όρους στο 3ο Μνημόνιο της πρώτης και δεύτερης φοράς Αριστεράς.
· Απόδοση Γης: ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΓΗΣ από τη ΔΕΗ στους αγρότες της Περιφέρειας μας
Οι μεγάλες επενδύσεις:
Ένα χρόνο τώρα παγωμένες και στα αζήτητα.
Πτολεμαΐδα V (700 θέσεις στη λειτουργία και 3500 στην κατασκευή): ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ έως τον Σεπτέμβριο του 2015. Θα ξεκινήσει με καθυστέρηση τουλάχιστον 1 έτους (χάθηκαν 400 θέσεις το 2015)
Εργοστάσιο ΔΙΑΔΥΜΑ (100 θέσεις στη λειτουργία και 441 ανθρωποέτη στη κατασκευή): ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ έως τον Σεπτέμβριο του 2015. θα ξεκινήσει με καθυστέρηση τουλάχιστον ενός έτους, ένα έργο που η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων χαρακτήρισε πρότυπο και που ο κος Καρυπίδης με αποκλειστικά δική του ευθύνη παρακώλυσε, στερώντας με τους λεονταρισμούς του την εργασία από τόσους ανθρώπους και έσοδα απ΄ την περιοχή, για να βάλει τελικά την υπογραφή του χωρίς να εξηγήσει ποτέ τους λόγους της καθυστέρησης και χωρίς να ζητήσει μια απλή συγγνώμη από τους άνεργους της Περιφέρειας (χάθηκαν περίπου 90 θέσεις εργασίας το 2015)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ (100 θέσεις εργασίας στη λειτουργία και 364 ανθρωποέτη στη κατασκευή): ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ. θα ξεκινήσει με καθυστέρηση τουλάχιστον 1 έτους (χάθηκαν περίπου 60 θέσεις εργασίας το 2015)
ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΛΑΡΙΣΑ – ΚΟΖΑΝΗ –ΦΛΩΡΙΝΑ – ΝΙΚΗ: ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ. Δεν διασφαλίστηκαν οι πόροι για το έργο. Άγνωστο αν θα ξεκινήσει ποτέ
ΒΟΡΕΙΑ ΖΩΝΗ ΠΟΛΥΦΥΤΟΥ (240 θέσεις εργασίας στη λειτουργία και 588 ανθρωποέτη στη κατασκευή): ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ καθυστερεί για να εξυπηρετηθούν πολιτικές μικροσκοπιμότητες και να δημιουργούνται εντυπώσεις που παραπλανούν τους πολίτες.
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΟΡΥΧΕΙΑ στη Φλώρινα (1200 θέσεις εργασίας): ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ η λειτουργία τους ούτε από τους ιδιώτες ούτε από το Δημόσιο (χάθηκαν περίπου 300 θέσεις εργασίας το 2015)
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΑΗΣ ΛΙΠΤΟΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ ΣΒΗΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2019 Ο ΑΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΗΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ, Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟΣ, ΚΑΘΩΣ:
Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ VI: είναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΕΗ, περιλαμβανόταν στο Νομοσχέδιο για τη «Μικρή ΔΕΗ», όμως το 2015 έχει απαλειφθεί από το Σχεδιασμό της ΔΕΗ.
Η ΜΕΛΙΤΗ II: ΟΥΔΕΝ ΝΕΟΤΕΡΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΔΕΗ
ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ των οικισμών. ΣΤΑΣΙΜΕΣ. Δεν ξεκίνησαν τα έργα υποδομής της Ποντοκώμης, δεν υπογράφηκε το Π.Δ. για την Ακρινή, καθυστέρησε και η χωροθέτηση του οικισμού της Μαυροπηγής.
ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (ΤΑΠ): Η Δυτική Μακεδονία είναι εκτός από την πρώτη τριάδα Περιφερειών που θα έχουν παροχή.
Όμως, αν αυτή είναι η εικόνα στα θέματα που αποτελούν περισσότερο ευθύνη της Κεντρικής Κυβέρνησης και εμμέσως ευθύνη της Περιφερειακής Αρχής, τα πράγματα είναι τρισχειρότερα στα θέματα που αποτελούν άμεση αρμοδιότητα του Περιφερειάρχη και ακολουθούν το ΕΣΠΑ και το ΣΕΣ 2014-2020 (νέο ΕΣΠΑ):
ΣΥΝΟΛΙΚΑ 480 εκ€ ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ της Δυτικής Μακεδονίας το 2015, από το ΕΣΠΑ και το ΣΕΣ, που αντιστοιχεί και σε επιπρόσθετες 250, περίπου, χαμένες θέσεις εργασίας.
Ειδικότερα:
313 εκ€ έργα χάθηκαν από το ΕΣΠΑ, που με την αξιοποίηση τους θα δημιουργούσαν θέσεις εργασίας και θα έβαζαν σε αναπτυξιακή τροχιά την περιφέρεια μας. Αναλυτικά:
· Περίπου 90ΕΚ€ χάνονται από το ΕΣΠΑ από μισά έργα. Τα 70 εκ€, περίπου, μετακινούνται στο ΣΕΣ 2014-2020 και τα 20εκ€ σε Εθνικούς Πόρους που όμως δεν υπάρχουν (link)
· Για να μην αδικούμε, όμως, τη σημερινή Περιφερειακή αρχή οφείλουμε να τις αναγνωρίσουμε και κάτι θετικό! Το ποσοστό αύξησης της - απορρόφησης πόρων του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτ. Μακεδονίας το 1ο εξάμηνο του 2015 (τελευταία ενημέρωση ιστοσελίδας Διαχειριστικής Αρχής) ανήλθε στο….. εκπληκτικό νούμερο 0,05%!!!
· Η επίδοση αυτή μας κατατάσσει στην τελευταία θέση μεταξύ των 13 Περιφερειών της χώρα.
Δυστυχώς η σημερινή Περιφερειακή Αρχή απέδειξε πως μπορεί και χειρότερα:
155εκ€ χάθηκαν από έργα ΠΟΥ ΑΠΕΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΜΕΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ λόγω αδράνειας και πλημμελούς άσκησης των καθηκόντων της Περιφερειακής Αρχής. Έτσι, μετά το Σεπτέμβριο του 2014 χάθηκαν:
· 38,6εκ€ από απεντάξεις έργων της από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιβάλλοντος (ΕΠΠΕΡΑΑ)
· 69εκ€ από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μεταφορών
· 152.000€ από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση & διά Βίου Μάθηση
· 5,2εκ€ από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Διοικητική Μεταρρύθμιση
· 42,2εκ€ από το ΠΕΠ Δυτικής Μακεδονίας που λόγω των εκχωρήσεων απώλεσε τους πόρους του προς άλλα Επιχειρησιακά Προγράμματα (Μεταφορών)
68,6εκ€ Έργα απορρίφθηκαν από το Π.Ε.Π. με αποφάσεις του κ. Καρυπίδη. Οι αιτιολογήσεις στις περισσότερες περιπτώσεις γίνονται με την επίκληση απλών και σε κάθε περίπτωση αντιμετωπίσιμων προβλημάτων.
(Παραθέτουμε σε παράρτημα (link) τα έργα, τους κωδικούς, τους π/υ, το πρόγραμμα από το οποίο απεντάχθηκαν και την ημερομηνία απένταξης).
ΣΕΣ: 30εκ του ΣΕΣ 2014-2020 που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν από τον Οκτώβριο του 2014 η Περιφερειακή Αρχή δεν τα άγγιξε καν. Έργα περίπου 2 δις€ άλλων Περιφερειών της Χώρας έχουν ήδη ενταχθεί και υλοποιούνται με περίπου 150εκ€ πληρωμές το 2015.(link)
Γι΄ αυτό:
Στην Επιχειρηματικότητα: δεν προχώρησε ΚΑΜΙΑ ΔΡΑΣΗ. Ούτε καν για τη Γούνα και για τα εξαγωγικά μας αγροτικά προϊόντα δεν δεσμεύθηκαν πόροι και δεν παρουσιάστηκε κανένα επενδυτικό πρόγραμμα για την ενίσχυσή τους.
· Στην Υγεία: Δεν λύθηκε κανένα πρόβλημα. Τα Νοσοκομεία υπολειτουργούν και οι κλινικές κλείνουν.
Απεντάχθηκαν από το ΕΣΠΑ τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, τα έργα εξοπλισμού του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών και της Μαιευτικής του ΓΝ Καστοριάς, το μεγαλύτερο μέρος του έργου της νέας πτέρυγας του Μποδοσάκειου Νοσοκομείου Πτολεμαϊδας που αφορούσε μεταξύ άλλων και στη δημιουργία Μονάδας Χημειοθεραπείας (υλοποιήθηκε μόλις το 11% του έργου δηλαδή μόλις 762χιλ€ από τα 6,9εκ€), απεντάχθηκε το έργο του ψηφιακού Μαστογράφου του Μποδοσάκειου Νοσοκομείου, το έργο των Μονάδων Τεχνητού Νεφρού, και του εξοπλισμού των τμημάτων της Οφθαλμολογικής, Ουρολογικής και του Ακτινολογικού του ΓΝ Φλώρινας καθώς και τα έργα εξοπλισμού των Μονάδων Εντατικής Φροντίδας των Νοσοκομείων Κοζάνης, Μποδοσάκειου, Φλώρινας και Καστοριάς.
Γιατροί μόνιμοι και ειδικευόμενοι μαζί με τους ασθενείς μεταφέρονται από Νοσοκομείο σε Νοσοκομείο, διαλύονται Κέντρα Υγείας, συλλαμβάνονται γιατροί και στέλνονται ακόμη και περιστατικά για ράμματα στη Θεσσαλονίκη
· Στην Παιδεία: Δεν έγινε τίποτε. Καθυστέρησε ένα χρόνο η Πανεπιστημιούπολη στην Κοζάνη και είναι στην «κατάψυξη» η Πανεπιστημιούπολη στη Φλώρινα. Απεντάχθηκαν σχολεία των ΑΜΕΑ σε Γρεβενά και Κοζάνη. Εκτινάχθηκαν τα κόστη για μεταφορές μαθητών.
· Στο Περιβάλλον: Έρημος και αφασία. Καθυστέρησε τουλάχιστον ένα χρόνο το έργο της ΔΙΑΔΥΜΑ. Απεντάχθηκαν από το ΕΣΠΑ τα έργα της λίμνης της Καστοριάς και μαζί με αυτά και έργα των Βιολογικών καθαρισμών και των υδρεύσεων 40εκ€ , περίπου.
· Στον Τουρισμό. Χορτάσαμε λόγια. Με έτοιμη μελέτη από το 3ο ΚΠΣ, που περιελάμβανε, το δημιουργικό υλικό προβολής και έναν έτοιμο οδικό χάρτη, η δραστηριότητα της Περιφέρειας εξαντλήθηκε στη χρηματοδότηση της Εταιρείας Τουρισμού, στη συμμετοχή της σε αναποτελεσματικές εκθέσεις και στο ταξίδι του Περιφερειάρχη στη Κωνσταντινούπολη.
· Στον Πολιτισμό, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΆΝΟΝΤΑΙ ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΛΟΓΙΚΗ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ! Αποσπασματική χρηματοδότηση χωρίς κριτήρια γινόταν πάντα. Και προ... ανατροπής! Τελικά μάλλον «ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ» έπρεπε να είναι το όνομα του Συνδυασμού του κ. Καρυπίδη
ΑΝΕΡΓΙΑ και ανακούφιση των αδύναμων κοινωνικών ομάδων και των ανέργων.
· Χάθηκαν μόνο το 2015, περίπου 1100 θέσεις εργασίας και μπαίνουν σε κίνδυνο άλλες 4900 περίπου θέσεις εργασίας.
· Η ΑΝΕΡΓΙΑ: ΑΥΞΗΘΗΚΕ στο 30,1% από το 27,3% (Β΄τριμ 2015 -Β΄τριμ 2014). Η Δυτική Μακεδονία είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΑΥΞΗΣΗ στην ανεργία, καθώς όλες οι άλλες είχαν πτώση στα ποσοστά ανεργίας τους, ενώ σημαντική μείωση κατά δύο μονάδες παρουσίασε και η ανεργία στη Χώρα το ίδιο διάστημα ( στο 24,6% από 26,6%)
· Η ΦΤΩΧΕΙΑ: ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΔΡΑΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ των αδύναμων ομάδων Η μόνη δράση που ξεκίνησε είναι οι τέσσερις απευθείας αναθέσεις μελετών για την καταγραφή της.
· ΑΜΕΑ : ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΑΠΛΩΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ. Οι δράσεις για την στήριξη των ΑΜΕΑ το 2015 εξαντλούνται στον σχεδιασμό, ενώ την ίδια στιγμή οι σημαντικές υποδομές όπως το Κέντρο Διημέρευσης των ΑΜΕΑ σε Γρεβενά και Κοζάνη και το Κέντρο Διημέρευσης Ημιαυτόνομης διαβίωσης στην Εορδαία απεντάχθηκαν από το ΕΣΠΑ .
Εκσυγχρονισμός της περιφερειακής διοίκησης. Διοίκηση με διαφάνεια και αξιοκρατία
Η νέα Περιφερειακή Αρχή έχασε από το πρώτο ήδη χρόνο διοίκησής της το ηθικό της πλεονέκτημα, καθώς εγκαθίδρυσε μια αδιαφανή και μη αξιοκρατική λειτουργία, όπως προκύπτει από:
· την αδιαφανή λειτουργία σε θέματα διαγωνισμών και προμηθειών. Με παράτυπη και παράνομη διακοπή διαγωνιστικών διαδικασιών (έργα λίμνης Καστοριάς) καθώς και παρακώλυση έργων με διοικητικά τερτίπια (έργο ΔΙΑΔΥΜΑ).
· Την αδιαφανή και μη αξιοκρατική επιλογή συμβούλων και συνεργατών, με προσλήψεις ημετέρων κατά κύριο λόγο, που παρά την αύξηση των δαπανών για την αμοιβή τους κατά 64% (από 90.424,66 € εκτινάχθηκαν σε 148.000 €).
· Την πρόσληψη Συμβούλων με κριτήρια μικροπολιτικής αξιοποίησης χωρίς να υφίστανται πραγματικές ανάγκες.
· Τον Ευτελισμό της έννοιας του Εθελοντισμού που χρησιμοποιείται για έμμεση αμοιβή ημετέρων.
· τη διπλομισθία του Περιφερειάρχη με την αδρά αμειβόμενη θέση του Προέδρου της ΑΝΚΟ
· Το συγκεντρωτικό σύστημα διοίκησης. Επιταγές που ταξιδεύουν καθημερινά με υπηρεσιακό αυτοκίνητο στην Κοζάνη για υπογραφή και μερικές φορές … χάνονται.
· Τον ευτελισμό των Χωρικών Αντιπεριφερειαρχών και μάλιστα δημόσια, με... άνωθεν έγγραφες παρεμβάσεις στο έργο τους για θέματα διοίκησης από το πιο απλό (τήρηση ωραρίου ) έως το πιο σύνθετο (προμήθειες).
· Τη συγκέντρωση υπερεξουσιών στον Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών (Επιταγές άνω των 3000€ υπογράφονται εκτός από τους Χωρικούς Αντιπεριφερειάρχες και από τον Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών και τον Περιφερειάρχη. Μπορεί κανείς να φανταστεί τους πρώην Νομάρχες (που είναι οι νυν Χωρικοί Αντιπεριφερειάρχες) να υπογράφουν επιταγές μόνο μέχρι 3.000€;
· Την εικονική ανάθεση αρμοδιοτήτων σε Αντιπεριφερειάρχες και Εντεταλμένους με την πραγματική υπερσυγκέντρωσή τους στον Περιφερειάρχη
· Την ηθική βλάβη του κύρους των Δημοσίων Υπαλλήλων της Περιφέρειας, με επιστολές που δημοσιοποιούνται και προσβάλλουν το σύνολο των υπαλλήλων δημιουργώντας κλίμα αναταραχής στο υπαλληλικό προσωπικό της Περιφέρειας που πρόσφατα αποδοκίμασε με σκληρή επιστολή του Σωματείου τον Περιφερειάρχη.
· Την έλλειψη Προγράμματος και απουσία συγκροτημένης επιτελικής ομάδας σχεδιασμού. Ένα χρόνο μετά, η Περιφερειακή Αρχή δεν έχει αναπτύξει ακόμα τις Προγραμματικές της Θέσεις. Αντιπεριφερειάρχες και Εντεταλμένοι Σύμβουλοι λειτουργούν ωσεί παρόντες, χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν παρουσιάσει έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό για το αντικείμενό τους. Είναι προφανές ότι τα έργα που υλοποιούνται προκύπτουν στην πλειονότητά τους από ένα μικροπολιτικό «δούναι και λαβείν» του Περιφερειάρχη και των Αντιπεριφερειαρχών, χωρίς καμιά Αναπτυξιακή προστιθέμενη αξία που ακόμη και αν υπήρχε σε κάποια από αυτά εξανεμίζεται από την αποσπασματικότητά τους.
· την εκτίναξη του αριθμού των Απευθείας Αναθέσεων
· την Εκτίναξη Προγραμματικών Συμβάσεων με ασαφές αντικείμενο και αυθαίρετους προϋπολογισμούς που δε προκύπτουν από εισηγήσεις υπηρεσιακών παραγόντων
Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα να υπάρχει χειρότερη διαχείριση, με υψηλότερο κόστος.
Σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του 2015, που είναι καθαρά ένας προϋπολογισμός της Διοίκησης Καρυπίδη, τα διαμορφούμενα κόστη του τρέχοντος έτους σε σχέση με τα απολογιστικά κόστη του 2014, είναι ενδεικτικά σπατάλης και κακοδιοίκησης. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα
· Δαπάνες Καθαριότητας: αύξηση 244% (από 242.097€ διαμορφώθηκαν σε 832.811€)!!!
· Δαπάνες Υπερωριακής εργασίας: αύξηση 373% (από 116.750,07€ διαμορφώθηκαν σε 475.650,00€)!!!
· Δαπάνες Νομικών Συμβουλών και παροχής Υπηρεσιών μαζί με τα Δικαστικά έξοδα : αύξηση 93% (από 443.465,74€ διαμορφώθηκαν σε 857.832,93€)!!!
· Δαπάνες δημοσιεύσεων εκδόσεων και Δημοσίων Σχέσεων αύξηση 50% (από673.522,20€ διαμορφώθηκαν σε 976.226,61€)!!!
· Δαπάνες Μεταφοράς Μαθητών: αύξηση 63% (από 9.606.455,78€ διαμορφώθηκαν σε 15.686.304,88€)
Είναι άγνωστο τι τελικά θα πληρωθεί από τα ποσά αυτά έως το τέλος του έτους. Είναι όμως ενδεικτική, αυτή η κατανομή πόρων, του τρόπου που κατανέμει και διαχειρίζεται η Περιφερειακή Αρχή πολύτιμους Εθνικούς Πόρους και μάλιστα σε περίοδο κρίσης.
Για όλα τα παραπάνω, η προφανής αρχική έλλειψη γνώσης, δεν αποτελεί άλλοθι για την Περιφερειακή Αρχή, καθώς αυτή θα μπορούσε μέσα σε ένα χρόνο να καλυφθεί με πολύ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΣΧΕΔΙΟ, και ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
Ένα χρόνο μετά, δεν αιτιολογείται ούτε η συνεχιζόμενη έλλειψη ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ, η έλλειψη ΣΧΕΔΙΟΥ και κυρίως δεν δικαιολογείται η έλλειψη ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ, για να καλυφθούν τα κενά, οι αστοχίες και οι αδεξιότητες της αρχικής περιόδου. Όμως, οι λέξεις "δουλειά" «σχέδιο» και "υπευθυνότητα" δεν ήταν ποτέ προτάγματα» για τον κ. Καρυπίδη και τους συνεργάτες του. Σήμερα η Δυτική Μακεδονία πληρώνει, δυστυχώς, ακριβό τίμημα.
Το μέλλον της θυσιάζεται στις προσωπικές φιλοδοξίες ενός αμετροεπούς και ανενημέρωτου¨Περιφερειάρχη που συνεχίζει να λειτουργεί περισσότερο ως δημοσιογράφος και ακόμη χειρότερα ως μελλοντικός Βουλευτής.
Αν πραγματικά πίστευε στην αποστολή που του ανέθεσαν με την ψήφο τους οι πολίτες, κάτι θα είχε κάνει μέχρι τώρα. Το τραγικό όμως είναι πως καθημερινά χάνει πόρους και οδηγεί την Περιφέρεια σε βαθύτερη ύφεση και μεγαλύτερη ανεργία.
Γεμίζοντας τις δικές του τσέπες με τους δύο μισθούς του, δεν μπορεί να αντιληφθεί πως
· ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΧΑΜΕΝΟ ΕΥΡΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
· ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΧΑΜΕΝΗ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΞΕΝΙΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ.
Αυτή δεν είναι απλώς η επίπτωση μιας « χαμένης χρονιάς». Είναι μια ολέθρια παρακαταθήκη για το μέλλον της Περιφέρειας μας.Το άθροισμα των χαμένων ευκαιριών λόγω της ανυπαρξίας της Περιφερειακής αρχής δίνει ένα θλιβερό αποτέλεσμα.
Μέσα σε μόλις ένα χρόνο, 1100 χαμένες θέσεις εργασίας και 480εκ€ που τα στερήθηκε η πραγματική οικονομία της Δυτικής Μακεδονίας.
Είχαμε την πολυτέλεια να τα χάσουμε όλα αυτά;
Η απάντηση είναι «ΟΧΙ»
Γι αυτό προτείνουμε στον κο Καρυπίδη, εφόσον έτσι συνεχίσει, να αλλάξει τον τίτλο του Συνδυασμού του.
Η «ΑΝΑΤΡΟΠΗ» να γίνει «ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ» με κεντρικό σύνθημα…. «ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΥΟ ΧΡΥΣΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΥΠΕΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΧΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΣΟΚ ΣΑΚΗ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ