Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2021

ΑΝΟΙΞΕ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ E-LEARNING


Διαθέσιμη στο κοινό με ενδιαφέρον ενημερωτικό εκπαιδευτικό υλικό, είναι  η Πλατφόρμα e-learning σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας (ΠΔΕΔΜ). Η Πλατφόρμα e-learning του Έργου LED αναπτύχθηκε με στόχο να εξυπηρετεί εκπαιδευτικούς και πληροφοριακούς σκοπούς, ώστε έτσι να προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν σαφή κατανόηση των πολιτικών, των πρακτικών και των μέσων εξοικονόμησης ενέργειας, της σημασίας της ενεργειακής απόδοσης και της χρήσης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Πλατφόρμας περιλαμβάνουν σύγχρονες και ασύγχρονες εφαρμογές τήλε-εκπαίδευσης, δυνατότητα προβολής της δομής του μαθήματος, κοινή χρήση εγγράφων και εφαρμογών, ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, σύστημα διαχείρισης αρχείων, και πολλά ακόμα. Η Πλατφόρμα υποστηρίζει την αγγλική, αλβανική και ελληνική γλώσσα.

Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη σημασία της ενεργειακής απόδοσης και της εξοικονόμησης ενέργειας μέσω της χρήσης των ΑΠΕ, ενισχύοντας την πληροφόρηση πάνω σε αυτά τα θέματα, αλλά και την περιβαλλοντική συνείδηση των χρηστών.Το εκπαιδευτικό υλικό έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι κατανοητό και από μαθητές, καθηγητές, υπεύθυνους για τη χάραξη πολιτικής, κλπ.Η πεποίθηση είναι ότι η γνώση που θα αποκτήσει ο εκπαιδευόμενος θα τον βοηθήσει να αντιληφθεί τη σημασία των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και το ρόλο τους στην εξοικονόμηση ενέργειας, με απώτερο σκοπό την ευρύτερη διάδοση αυτής της γνώσης και τη μελλοντική στροφή στις Ανανεώσιμες πηγές.

Επισκεφθείτε ελεύθερα και στο χρόνο σας την Πλατφόρμα μας: http://led-training.eu .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Για το λόγο αυτό και επειδη εχει κουρασει το φαινομενο των ανωνυμων σχολιαστων τα σχόλια που θα αναρτουνται στο συγκεκριμένο blog θα είναι μόνο όσα φέρουν το όνομα του σχολιαστή. Ευχαριστουμε για την κατανόηση.
Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.