ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΑΠΟ Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

ΘΕΜΑΤΑ ΣΩΜΑΤΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑΣ
1) Ενεργοποίηση των υπηρεσιακών συμβουλίων και διορισμός των Προϊσταμένων των Δ/νσεων και των τμημάτων.
2) Πρόσληψη προσωπικού (υποστελέχωση των Δ/νσεων σήμερα).
3) Αλλαγή του νόμου περί αξιολόγησης.
4) Ενεργοποίηση της βαθμολογικής και της μισθολογικής εξέλιξης καθώς και εξάλειψη του ποσοστού των υπαλλήλων που μπορούν να προάγονται από τον ένα βαθμό στον άλλο.

5) Αλλαγή του νόμου περί διαθεσιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων πριν την τελική δικαστική κρίση των καταγγελιών.
6) Μισθολογική αξιοκρατία και αναβάθμιση αποδοχών.
7) Ενεργοποίηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
8) Επαναφορά όλων των αρμοδιοτήτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και ισχυροποίηση της
9) Οικονομική ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προκειμένου να μπορεί να αντιμετωπίσει τα πολλά και μεγάλα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας. Η κεντρική κυβέρνηση δεν στέλνει οικονομική ενίσχυση στις Π.Ε. Φλώρινας εδώ και τρία χρόνια.
10) Αύξηση του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
11) Μέτρα για την αντιμετώπιση της φτώχιας.
12) Ενίσχυση της υγειονομικής περίθαλψης.
13) Αύξηση του ορίου κατανάλωσης καυσίμων ανά αυτοκίνητο και ανά μήνα ώστε να μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας με τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα. Αξίξει να σημειωθεί ότι στις 15 με 20 κάθε μήνα τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα ακινητοποιούνται λόγω εξάντλησης των διαθέσιμων λίτρων καυσίμου ανά μήνα και ανά αυτοκίνητο.
14) Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών (με την εφαρμογή των μνημονίων αυξήθηκαν οι ασφαλιστικές εισφορές και μειώθηκαν οι κοινωνικές παροχές ασφάλισης.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ  ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Τα προβλήματα του Νοσοκομείου, εκτός της υποχρηματοδότησης και της υποστελέχωσης σε όλες τις ειδικότητες ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού πλην τεχνικού προσωπικού, που ειδικότερα φέτος τα βιώνουμε σε μεγαλύτερο βαθμό, αφορούν
1. την λειτουργία της μονάδας τεχνητού νεφρού ώς προς τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ της ιατρού, των νοσηλευτριών και των νεφροπαθών, τα οποία διαταράσσουν την διάθεση όλων. περισσότερα δεν θέλω να αναφέρω.
2. έλλειψη ιατρών βασικών ειδικοτήτων όπως παιδιάτρου, παθολόγου, χειρουργού, ορθοπεδικού, νεφρολόγου καθώς και ειδικευομένων σε αυτούς τους τομείς. Βέβαια σημαντική ευθύνη στην έλλειψη σε δύο-τρεις από τους παραπάνω τομείς φέρουν οι διευθυντές των κλινικών αυτών. περισσότερα δεν θέλω να αναφέρω  
3. έλλειψη μόνιμου φαρμακοποιού και βοηθών φαρμακείου

  ΕΛΜΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Για το 2015 έχουν προβλεφθεί οι δαπάνες  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  να είναι μόλις στο 2,47 % του ΑΕΠ (35,6% μείωση σε σχέση με το 2009) και προβλέπεται να πέσουν στο τραγικά χαμηλό ποσοστό του 1,9%, όπως προβλέπει το νέο μεσοπρόθεσμο για το 2018. Αυτή η πολιτική πρέπει να σταματήσει. Το αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος για αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5 % του ΑΕΠ, είναι ώριμο και επείγον.
ΑΥΞΗΣΗ ΑΜΕΣΑ ΔΑΠΑΝΗΣ ΓΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ή ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΙΑ ΝΟΜΟΥΣ  ΣΑΝ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
 
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ – ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
Ζητάμε:
1. Να επαναλειτουργήσουν  στα  ΕΠΑΛ από το σχολικό έτος 2015-16, οι  τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν με το ν. 4186/13.
2. Οι εκπαιδευτικοί που δίδασκαν στις ειδικότητες που καταργήθηκαν από τα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ, να τοποθετηθούν άμεσα στα ΕΠΑΛ.

ΝΟΜΟΣ 4186/13 (ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ)
Τονίζουμε για μια ακόμα φορά την πλήρη αντίθεσή μας, αλλά και όλων των εκπαιδευτικών φορέων της χώρας, στο νόμο 4186/13 και στη μετατροπή του Λυκείου σε διαρκές εξεταστικό κέντρο, με πανελλαδικού τύπου εξετάσεις μέσα από την «Τράπεζα Θεμάτων» και με τη δεσποτεία των τεστ και των τυπικών κριτηρίων  στην εξεταστική διαδικασία. Ζητάμε να μην ισχύει το νέο σύστημα για την προαγωγή των μαθητών από την Α΄ στη Β΄ τάξη του Λυκείου τη φετινή χρονιά.
Τέλος, ζητάμε την κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νόμου 4186/13 και ιδιαίτερα της μετατροπής του Λυκείου σε εξεταστικό κέντρο, της θεσμοθέτησης της μεταγυμνασιακής κατάρτισης και της μαθητείας.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ
Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών τώρα και ειδικά των νεότερων. Κατάργηση του ν. 4024/11.
Ως πρώτο βήμα, με την κατάργηση της σύνδεσης της βαθμολογικής-μισθολογικής εξέλιξης με την αξιολόγηση, να ξεπαγώσει η ωρίμανση στους υφιστάμενους βαθμούς και να γίνει επανακατάταξη ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας.
Αναπλήρωση των απωλειών που είχαν οι εκπαιδευτικοί από τις μνημονιακές πολιτικές (μισθοί, συντάξεις, εφάπαξ) με τελικό στόχο τα επίπεδα του 2009.
Άμεση επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού στα πριν του 2009 επίπεδα.
Καμιά μείωση συντάξεων (κύριων, επικουρικών, εφάπαξ).
Καθιέρωση συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
Να εξοφληθούν άμεσα όλες οι οικονομικές υποχρεώσεις του Υπουργείου προς τους εκπαιδευτικούς από τα προηγούμενα χρόνια. Ιδιαίτερη περίπτωση αποτελούν οι Σχεδιαστές της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης, οι οποίοι παραμένουν απλήρωτοι επί σειρά ετών και εμπαίζονταν από τις προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του Υπ. Παιδείας.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΊΩΝ
Η αξιολόγηση που έχει ψηφιστεί έχει στόχο να βαθύνει την κατηγοριοποίηση και την ταξική διαφοροποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, αποτελεί βασικό μοχλό για την εκδίωξη των μαθητών που προέρχονται από τα φτωχά λαϊκά στρώματα, από τις δομές της εκπαίδευσης και την εξώθησή τους στην κατάρτιση και την απλήρωτη μαθητεία.
Είναι εργαλείο για τη μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση των εκπαιδευτικών και τελικά τις απολύσεις.

Ζητάμε:
να παγώσουν άμεσα όλες οι διαδικασίες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων,
κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολείων (που αναφέρθηκε παραπάνω),
ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη και την κατάργηση του ν.4024/11, που τις συνδέει με την αξιολόγηση.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Τα επείγοντα αιτήματά μας είναι τα παρακάτω:
Καμιά συγχώνευση – κατάργηση σχολείου.
Ανώτερο όριο 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.
Έκτακτη οικονομική επιχορήγηση των σχολείων για την ουσιαστική αντιμετώπιση των εξόδων τους, τη βελτίωση της λειτουργίας τους, για τη σίτιση, ασφάλιση – υγεία των μαθητών μας.
Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο. Ο σύλλογος διδασκόντων αποτελεί βασικό όργανο διοίκησης. Κατάργηση καθηκοντολογίου.
Καθιέρωση ετήσιας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, με ταυτόχρονη απαλλαγή από διδακτικά καθήκοντα.

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Ζητάμε:
Να καλυφθούν άμεσα όλα τα υπάρχοντα κενά των σχολείων.
Να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών. Άμεσος  διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2008 (ΑΣΕΠ) και οι υπόλοιποι από τους πίνακες προϋπηρεσίας αναπληρωτών, να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010, να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10. Για το απαιτούμενο εκπαιδευτικό – διδακτικό προσωπικό, ασφαλές ελάχιστο κριτήριο είναι ο αριθμός των αναπληρωτών (κάθε είδους) που απαιτήθηκε για να λειτουργήσουν φέτος οι σχολικές μονάδες καθώς και ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων της χρονιάς. Με βάση αυτό  πρέπει να προβλεφθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για τη νέα σχολική χρονιά.

ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Διασφάλιση των οργανικών θέσεων που απειλούνται από την αύξηση του διδακτικού ωραρίου.  Επαναφορά του ωραρίου στην προηγούμενη κατάσταση. Κατάργηση του νόμου 4152/13.
Διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών. Αναγνώριση ολόκληρη της προϋπηρεσίας αναπληρωτών (2010-12).
Άμεση κατάργηση των νόμων για το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο (ν. 4093/12 και 4057/12). Σε κάθε περίπτωση ζητούμε να καταργηθούν άμεσα, η διάταξη που θέτει τον εκπαιδευτικό σε αργία με την απλή παραπομπή του στο πειθαρχικό συμβούλιο, για το σύνολο των πειθαρχικών αδικημάτων που προβλέπονται και  η διάταξη που ορίζει ως αδίκημα την «αναξιοπρεπή ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας».
Σταμάτημα κάθε συνδικαλιστικής δίωξης.
Να γίνονται μόνο εθελοντικές μετατάξεις και μεταθέσεις. Να δημοσιοποιηθούν επιτέλους τα μόρια των υποχρεωτικών μετατάξεων που έγιναν το 2013.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ (ΦΩΤΟ -VIDEO)