ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΥΡΙΖΑ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑ ΣΕΛΤΣΑ

Από τα βάθη της καρδιάς μου θέλω να ευχαριστήσω τους πολίτες της Π.Ε. Φλώρινας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στον ΣΥΡΙΖΑ, τον πολιτικό φορέα που σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία έχω την τιμή να εκπροσωπώ ως βουλευτής του στην Π.Ε Φλώρινας.Οι εκλογές αυτές έστειλαν πολλαπλά μηνύματα και έδειξαν ότι η κοινωνία μέσα από τις δυσκολίες της κρίσης ωρίμασε βίαια. Ηωριμότητά της πολλές φορές ξεπέρασε αυτή των πολιτικών κομμάτων που προσπαθούν να την εκπροσωπήσουν.Στους 7 αυτούς μήνες της θητείας μου ως βουλευτής αλλά και κατά την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα και εγώ με την σειρά μου προσπάθησα να αφουγκραστώ αυτήν την βίαιη κοινωνική αλλαγή.Βασικό μου μέλημα λοιπόν ήταν να έρθω σε επαφή με όσους το δυνατό περισσότερους κατοίκους της Π.Ε. Φλώρινας έτσι ώστε να έχω καλύτερη εικόνα για τις ανάγκες και τις αγωνίες των πολιτών της περιοχής μας. Όπως σε όλη την Ελλάδα έτσι και στην Φλώρινα είναι πλέον φανερό ότι οι πολίτες βαρέθηκαν τους αυτόκλητους σωτήρες. Αποζητούν μερίδιο στις αποφάσεις και απαιτούν πλέον οι εκπρόσωποί τους να τους ακούνε και όχι να τους υποδεικνύουν προαποφασισμένες λύσεις.
Δεν εντυπωσιάζονταιαπό πολιτικούς σταρ οι οποίοι μέσα στην αλαζονεία τους πίστευαν ότι μπορούν μόνο και μόνο με την παρουσία τους για λίγες μέρες κάθε χρόνο στην περιοχή να επηρεάσουν της πολιτικές επιλογές των πολιτών.Βαρέθηκαν επίσης τον στείρο πολιτικό λόγο και τον παραγοντισμό και επιζητούν την αλήθεια ασχέτως αν αυτή πολλές φορές είναι σκληρή.Και αυτό είναι το σημαντικότερο όλων, ότι πλέον η αλήθεια είναι το ζητούμενο από όλους. Οι πολίτες έχουν αρχίσει δειλάδειλά να πείθονται ότι στο κράτος αυτό υπάρχουν νόμοι και θεσμοί, οι οποίοι είναι πάνω από κάθε είδους επίδοξους σωτήρες που διαλαλούσαν ότι μπορούν ναεπηρεάζουν διάφορες καταστάσεις.
Κλείνοντας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ξανά για το ότι τιμήσατε τον ΣΥΡΙΖΑ με την ψήφο σας και σας διαβεβαιώνω ότι θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να ανταποκριθώ στην βαριά ευθύνη να εκπροσωπήσω επάξια την Π.Ε. Φλώρινας στο Ελληνικό κοινοβούλιο.

Κωνσταντίνος Σέλτσας 
Βουλευτής Π.Ε. Φλώρινας
ΣΥΡΙΖΑ



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ (ΦΩΤΟ -VIDEO)