Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΛΚΗ ΖΕΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

Το Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Φλώρινας, η Ένωση Φιλολόγων Φλώρινας και οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ σας προσκαλούν σε μια συνάντηση με την αγαπημένη συγγραφέα μικρών και μεγάλων Άλκη Ζέη σημερα Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015, στις 7:30 μ.μ., στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Φλώρινας (Νέο Πάρκο). Το πρωί στις 11:30 η κ.Ζεη θα επισκεφθεί το Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο για να εγκαινιάσει τη Βιβλιοθήκη του σχολείου. Το απόγευμα για τη συγγραφέα και το έργο της θα μιλήσουν οι φιλόλογοι Σοφία Ζαχαροπούλου, Βασιλική Παλιάτσου, Δανάη Τσουλιά. Αποσπάσματα από τα βιβλία της διαβάζουν οι δάσκαλοι Νατάσα Καππάτου και Κώστας Σεχίδης. Την εκδήλωση πλαισιώνει μουσικά με την κιθάρα του ο μαθητής Γιάννης Μπαμπάρης.
Συντονίζει η δασκάλα Πέπη Παπαθανασίου.

Η Άλκη Ζέη συναντά τους αναγνώστες της, μικρούς και μεγάλους, συζητά μαζί τους για το έργο της και υπογράφει αντίτυπα των βιβλίων της.
"Από τα μικρά μου  χρόνια ως σήμερα, ας μην πω
με ακρίβεια πόσα είναι γιατί θα τρομάξω  κι εγώ η ίδια, έζησα έναν πόλεμο, δύο  εμφύλιους πολέμους, δύο δικτατορίες  και δύο  προσφυγιές. Δεν τα έζησα σαν απλός παρατηρητής, αλλά  παίρνοντας  ενεργό μέρος κάθε φορά κι έτσι και να ήθελα δεν θα μπορούσε το συγγραφικό
μου  έργο  να μην επηρεαστεί από τα γεγονότα αυτά που συγκλόνισαν τον τόπο μας. Άθελά μου  η ζωή μου μπλέχτηκε μέσα στην ιστορία κι έγινα κι εγώ ένα κομμάτι της. Το συγγραφικό μου  λοιπόν έργο,  θέλω δε θέλω, είναι γεμάτο  ιστορία. Αν πέτυχα  να κάνω τα παιδιά
να την ακούσουν τουλάχιστον, το μέλλον θα δείξει.
Άλκη Ζέη "

ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ  ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ

Το καπλάνι της βιτρίνας • Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου • Κοντά στις ράγιες
• Η Κωνσταντίνα  και οι αράχνες  της • Η μωβ ομπρέλα • Ο θείος Πλάτων  • Θέατρο για παιδιά • Τα παπούτσια του Αννίβα • Μια Κυριακή του Απρίλη • Η Αλίκη  στη χώρα των μαρμάρων • Αρβυλάκια και γόβες  • Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα • Με μολύβι φάμπερ νούμερο δύο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ (ΦΩΤΟ -VIDEO)