ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Το μήνυμα του για την έναρξη της νέας Σχολικής χρονιάς απέστειλε ο Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας Στέφανος Μπίρος. Στο μήνα μου αναφέρει ότι "το ξεκίνημα της νέας φετινής σχολικής χρονιάς συμπίπτει με την ανάληψη των καθηκόντων μας στην περιφερειακή ενότητα Φλώρινας. Από τη θέση του νέου αντιπεριφερειάρχη θα ήθελα να ευχηθώ ολόψυχα καλή και παραγωγική σχολική χρονιά στους αγαπητούς μαθητές όλων των βαθμίδων.  Επίσης απευθύνω τις θερμότερες ευχές μου στους εκπαιδευτικούς, με την ελπίδα και αυτή η χρονιά να είναι δημιουργική και να φέρει στη Φλώρινα νέες επιτυχίες σε τοπικό αλλά και σε πανελλαδικό επίπεδο.  Στους γονείς των μαθητών εύχομαι καλό κουράγιο, γιατί αυτοί θα είναι οι κύριοι συνοδοιπόροι στον δύσκολο δρόμο που πρόκειται να διανύσουν τα παιδιά τους.  Από την πλευρά μου, ως αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας, αντιλαμβάνομαι το μέγεθος της ευθύνης απέναντι στα παιδιά μας και δηλώνω ότι εγώ και οι συνεργάτες μου θα δημιουργήσουμε όλες τις προϋποθέσεις ώστε μαθητές και καθηγητές να παραμείνουν αφοσιωμένοι στο σημαντικό έργο τους. Στόχος μας είναι να παρέχουμε στα παιδιά όλες τις δυνατότητες ώστε να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα. Η επένδυση στη γνώση είναι επένδυση στο μέλλον και παρά τα πολλά προβλήματα στον χώρο της παιδείας, αισιοδοξούμε για ένα καλύτερο αύριο".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ

ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΊΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ (ΦΩΤΟ -VIDEO)